Dette har vore 3 kjekke og lærerike dagar! Kjekt å jobba på gruppa med andre enn dei eg plar samarbeida med. Spesielt kjekt at klassane vart blanda, eg føler eg/me vart betre kjent med den andre klassen etter desse dagane. (Sjølv om eg syntest det var skummelt då eg høyrde at me skulle blandast....)
Å få jobba med desse relevante oppgåvene, har vore svært nyttig. Dette er noko me som framtidige lærarar vil ein eller annan gong koma bort i. Då kan det vera greitt å ha tenkt litt i gjennom nokre av dei mange etiske dilemma på førehand. Det er vanskeleg å skilja konsekvensetisk analyse i frå pliktetisk analyse. Dei går av og til litt i kvarandre synest eg.
Det vart mykje diskusjonar under framføringane, det var kjekt. Eg held meg i bakgrunnen då, men det er berre slik eg er.......
Det vart mykje diskusjon på alle dei 4 sakene. Eg kan ikkje seia kva av dei 4 som det vart mest diskusjon på. Det eg la mest merke til var at det vart mykje diskusjon på dei 2 "minste" sakene òg.
Gruppesamarbeidet gjekk veldig fint. Me var stort sett einige, så det vart ingen heftige diskusjonar då!
Teieplikta til lærarar er svært viktig å oppretthalda ellers kan ein missa tillit både til eleven, foreldra og andre lærarar. Det er òg fare for at ein kan støta nokon.
Opplysningsplikta/meldeplikta er viktig med tanke på at som lærarar må me sjå heile eleven, og bry oss.
Å få jobba med desse relevante oppgåvene, har vore svært nyttig. Dette er noko me som framtidige lærarar vil ein eller annan gong koma bort i. Då kan det vera greitt å ha tenkt litt i gjennom nokre av dei mange etiske dilemma på førehand. Det er vanskeleg å skilja konsekvensetisk analyse i frå pliktetisk analyse. Dei går av og til litt i kvarandre synest eg.
Det vart mykje diskusjonar under framføringane, det var kjekt. Eg held meg i bakgrunnen då, men det er berre slik eg er.......
Det vart mykje diskusjon på alle dei 4 sakene. Eg kan ikkje seia kva av dei 4 som det vart mest diskusjon på. Det eg la mest merke til var at det vart mykje diskusjon på dei 2 "minste" sakene òg.
Gruppesamarbeidet gjekk veldig fint. Me var stort sett einige, så det vart ingen heftige diskusjonar då!
Teieplikta til lærarar er svært viktig å oppretthalda ellers kan ein missa tillit både til eleven, foreldra og andre lærarar. Det er òg fare for at ein kan støta nokon.
Opplysningsplikta/meldeplikta er viktig med tanke på at som lærarar må me sjå heile eleven, og bry oss.
2 kommentarer:
Hei, Anna Kristin...
Å arbeida med case (henta frå røynda) er ein måte å få "kjøt på beinet" i høve til den reine teorien. Kva case vart det mest diskusjonar av? Kva tankar gjorde du deg rundt dette med opplysnings-/meldeplikt vs teieplikt?
Birgit :-)
Hei Anna Kristin.
Jeg er helt enig med deg at det var en god ide å blande klassene. Å være med noen en ikke kjenner kan være ganske positivt med tanke på at en får erfare andres arbeidsmåter og en får høre deres meninger. Selv synes jeg at hvis man er i den samme gruppen hele tiden kan det lett bli litt ensformig. Å få inn helt nye ideer ser jeg bare på som positivt;)
Jeg synes også at taushetsplikt er et ganske viktig tema for oss som skal bli lærere. Det er vanskelig å vite hva man kan si og hva man ikke kan si. Så jeg håper vi skal ha om det temaet flere ganger framover.
Hvordan var gruppesamarbeidet? Ble det noen heftige diskusjoner eller var dere for det meste enige?
Line
Legg inn en kommentar