Den fyrste dagen gjekk veldig greitt. Me var blant dei heldige studentane som fekk sjå korleis dei brukte data på 4. trinn. Dei hadde arbeidsplan, der ei av oppgåvene var å jobba med matematikk på data. Dei var stasjonert i klasserommet, og henta inn pc-ane frå mediateket. Ca. 15 pc-ar høyrer til 4. trinnet, og dei gjekk på omgang.
Planlegginga vår av neste punktpraksisdag gjekk òg greitt. Øvingslærarane våre sa at nettvettreglane hadde dei gått i gjennom, så det elevane trong å øva på var å skriva på data. Då fann me i praksisgruppa ut at elevane kunne skriva nettvettreglane på data, og i tillegg setja inn bilete som høvde til kvar regel.
Grethe kom med den gode idèen at me kunne slå i saman dramaoppgåva med denne dagen, så så lagde me eit dramaopplegg i tillegg.
Eg var nok ikkje fornøgd med min eigen innsats denne dagen. Eg var nok for lite førebudd til data-delen. Me kom i havn, men tilbakemeldingane gjekk òg på dette med betre førebuing.
Drama-delen var eg meir fornøgd med, men der hadde Grethe hovudansvaret.
Planlegginga vår av neste punktpraksisdag gjekk òg greitt. Øvingslærarane våre sa at nettvettreglane hadde dei gått i gjennom, så det elevane trong å øva på var å skriva på data. Då fann me i praksisgruppa ut at elevane kunne skriva nettvettreglane på data, og i tillegg setja inn bilete som høvde til kvar regel.
Grethe kom med den gode idèen at me kunne slå i saman dramaoppgåva med denne dagen, så så lagde me eit dramaopplegg i tillegg.
Eg var nok ikkje fornøgd med min eigen innsats denne dagen. Eg var nok for lite førebudd til data-delen. Me kom i havn, men tilbakemeldingane gjekk òg på dette med betre førebuing.
Drama-delen var eg meir fornøgd med, men der hadde Grethe hovudansvaret.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar